Megosztom másokkal is:

Az se baj, ha értelmetlen. Ha a főni szól hogy ki kell tenni a propagandát, akkor ki kell tenni Béláim.

A Magyar Narancs szúrta ki azt Média1-en megjelent cikket amiben azt az oltári bakit mutatja be a szakportál, amire egész egyszerűen nincs épp eszű magyarázat.

sbfgjgkhgfdesss

címmel közölt “hírt” kedden a kormánypárti médiaholdinghoz tartozó Bama.hu. A tartalma is hasonlóan értelmes volt a cikknek.

Na most ezt az anyagot, minden kritika nélkül “vették át a KESMA/Mediaworks lapjai” – írja a Média1.

A “hírt” a mecsekalja.tumblr.com találta meg, és először a bama.hu-n jelent meg, majd a Google szerint pillanatokon belül átvette az Sonline, a Duol, a Szoljon, a Veol, a Heol, a Vaol, a Délmagyar, a Boon.hu, vagyis a KESMA (Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány) / Mediaworks Hungary szinte összes megyei lapja, teszi hozzá a Media1.

A “hírt” az Egyperces című rovatba tették ki. Mint ahogy a lap megjegyzi: “Tulajdonképpen szimbolikus, hiszen megmutatták vele, hogy nagyjából egy-két perc alatt milyen gyorsan tud végigsöpörni a teljes magyar fideszes médiahálózaton egy lejárató anyag, ha a központi szerkesztőségben valaki úgy akarja.”

Az “anyag” egyébként május 10-én jelent meg a bama.hu-n, és még május 12-én is kint volt, a reggeli órákban. Csütörtökön dél körül azonban már eltűnt az anyag, most már nem elérhető.


Megosztom másokkal is:

Mondja el véleményét a hírről, odalent a komment szekcióban

-- hirdetés --
 

Mondja el véleményét a hírről, odalent a komment szekcióban

-- hirdetés --