A BKK azt ígéri, megteszik a szükséges jogi lépéseket az ügyben az elkövetővel szemben.
A jelenségre először az Omnibusz buszos szakblog hívta fel a figyelmet. Az átírt menterendekben olyan kitalált járatok és megállók is szerepelnek, mint az „UwU” jelzésű busz, a Mária Robot vasútállomás, az Xd utca, vagy OwO-végállomás.
A Telex az ügyben megkereste a BKK-t is. A cég a lap kérdésére közölte: „az utóbbi időben új jelenség ütötte fel a fejét a szolgáltatási területünkön:
egy @drunk_bkk álnevű profil mögé bújó felhasználó az érvényes menetrend helyére saját készítésű, vicces menetrendeket helyez el, amelyekről videót oszt meg a közösségi oldalakon”.
A BKK szerint ez már a negyedik akció, amely több szempontból problémás. „Egyrészt csorbát szenved a tájékoztatás, amely bosszúságot okoz az ügyfeleinknek.
De a BKK-nak is súlyos anyagi kárt jelenthet a felügyeleti szerv által kirótt büntetés, amennyiben az az ellenőrzés során nem találja meg az érvényes menetrendi hirdetményt a megállóban” – írják.
Hozzátették továbbá, hogy a cég az ilyen félrevezető tájékoztatókat azonnal, soron kívül cseréli, amint tudomásukra jut; és megteszik a szükséges jogi lépéseket az ügyben az elkövetővel szemben.