Tisztelt kirekesztők! Mától ezeket nem nézitek, ide nem mentek, innen nem rendeltek, ezt nem eszitek, ezen nem alszotok, itt nem főztök, ezt nem olvassátok?
▶️ IKEA, HBO, Levi’s, Sziget, Fruccola, Netpincér, Holland nagykövetség, Cinemacity, Joy, RTL Magyarország, Chezdodo, Nosalty, Glamour, RTVszínes, Marie Claire, L’Office, 360Bar, MTV Hungary, Paramount Channel, ComedyCentral, Humen, Liliputilove, Kioszk, Bábel étterem, Nyx, Fastbridge, Kristinus borbirtok, Panarom, Adrienne Feller Cosmetics, Franziska Organic, Gardrobemini, Lovebugvintage, Incababy, Herbarting, Adamo hinta, Pippadu, Centrum, Up Music management, Share Now, Kreatív, DoraNatura, Anyaparadicsom, Mörk, Antonia Vai, Pagony, Freyja. ‼️◀️
?
Vagy mégis van remény?
Győzhet az értelem a butaság, a szeretet a kiközösítés felett, és elképzelhetőnek tűnik, hogy mindenkinek joga van a boldogsághoz?
Írnám, hogy minden tiszteletem, de ebben az ügyben a tartózkodás a véleménynyílvánítástól a problematikus, és a kiállás az evidens.
https://telex.hu/belfold/2021/02/18/szivarvancsalad-csalad-az-csalad-markak
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=279495623540666&id=100044406907098
Forrás: Lengyel Tamás közösségi oldala
Kép: NLC