Megosztom másokkal is:
  •  

Közleményben tudatta a csatorna, hogy bírósági pert nyertek a jobboldali propagandasajtóval szemben. Előbb utóbb minden hazugság kiderül:

Jogerősen is pert nyert az RTL Magyarország az Origo, a HírTV online és a TV2 Média Csoport Zrt ellen.

A Fővárosi Ítélőtábla kimondta, hogy 2019 júniusában valótlanul állították, hogy az RTL Klub úgy döntött, hogy befogadja a kormányzati hirdetéseket, amiket évekig elutasított.

Ahogy az is valótlan, hogy az RTL 200 millió forinttal kevesebb reklámadót fizetett 2017-ben, a leányvállalatai más országba költöztetése miatt.

A bíróság helyreigazításra kötelezte a sajtóorgánumokat.


Megosztom másokkal is:
  •