Megosztom másokkal is:
  •  

Sőt! Felmondtak az új főszerkesztő-helyettesnek. Méghozzá a nagyvadnak.

Balogh Ákos Gergely több jobboldali lap, köztük alapítóként a Mandiner felépítésén dolgozott már, valamint korábban az orbanviktor.hu domaint is ő üzemeltette. Megbizatásának megszűntetését az Azonnalinak megerősítette, de okairól nem beszélt.

Szerződést bontott az Index Balogh Ákos Gergellyel, aki az elmúlt hónapokban főszerkesztő-helyettesként dolgozott a portálnál.

Balogh a Mandiner egyik alapítója, az azóta a KESMA alá került portál korábbi főszerkesztője azt követően került az Indexhez, hogy a lap szinte komplett szerkesztősége nyáron felmondott.

Balogh Indexhez való érkezésénél számos lap azt emelte ki, hogy az új főszerkesztő-helyettes korábban az orbanviktor.hu domaint üzemeltette – írja az Azonnali.

Balogh a Mandiner mellett több jobboldali lap felépítésén dolgozott már: alapítója volt a Fidelitas egykori ifjúsági lapjának, az Utolsó Figyelmeztetésnek (UFi), később az annak nyomán létrejött Reakciónak is.

A Mandinernél egy ideig tulajdonostársa volt az a Gerényi Gábor, akit az Index igazgatósága, köztük Vaszily Miklós megbízott a lap átalakításának kidolgozásával, ami a lapvezetés és a szerkesztőség közötti, tömeges felmondáshoz vezető konfliktus egyik alapja volt – részletezte pályáját a 444.

Az Azonnali kérdésére az Indexnél csak részmunkaidőben dolgozó, könyvkiadással is foglalkozó Balogh megerősítette, hogy a héten megszűnt főszerkesztő-helyettesi megbízatása, de ennek okairól nem kívánt nyilatkozni.

A további indexes folytatásról a tárgyalások lezárásáig nem kívánt nyilatkozni.


Megosztom másokkal is:
  •