Megosztom másokkal is:
  • 256

A kormányközeli Magyar Nemzet címlapon hozza a régi indexesek új hírportáljával, a Telex-szel kapcsolatos hírt, hogy egy cseh milliárdos 200 000 euróval támogatná őket.

Igaz, ők tovább is mennek: a pénzt szerintük attól a Zdenek Bakalától kaphatja a portál, akit sokan csak úgy emlegetnek, hogy a

cseh Soros

A lap szerint ez azért van így, mert az üzletembernek is van olyan alapítványa, ami a saját családnevét viseli, bár ez méretében és tevékenységében is visszafogottabb, mint a másik Sorosé, azaz Soros Györgyé.

Az újság sorra veszi Bakala eddigi üzleti eredményeit, megemlítik, hogy jelenleg Svájcban él, hogy privatizációs botrányba is keveredett már, illetve alapítványa olyan nem kormányzati szervezeteket is támogat, amelyek a spekulánshoz köthetők – állítja legalábbis a Magyar Nemzet.

A cikkben azt is írják, hogy Bakala több pártot is támogatott korábban, 2010-ben például 28,5 koronát adományozott a Polgári Demokrata Pártnak, illetve, hogy a cseh vállalkozó Soros Györggyel is szerepelt már együtt egy 2017-es konferencián.

via:HVG


Megosztom másokkal is:
  • 256