Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Augusztusban főműsoridőben és teljes napban is újra piacvezető lett az RTL Magyarország a 18-49-es korosztályban – számol be róla a 24.hu.

Közleményükben kiemelkik A Konyhafőnököt, mely az elmúlt hónapban is erős nézettséget hozott.

A gasztro reality új évada az indulása óta átlagosan 16,8%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton; a teljes lakosság köréből pedig átlagosan 600 ezer nézője volt, a műsor augusztusi 21 adásából pedig mindegyik megnyerte a saját idősávját.

Ennek következtében az RTL Klub augusztusban visszaszerezte vezető pozícióját a 18-49 évesek körében (főműsoridő: 12,5% SHR), miközben a konkurens tévécsatorna havi átlagos főműsoridős közönségaránya kétéves mélypontjára zuhant (7,9% SHR).

A nézettségi siker mellett a nyár utolsó hónapjában az RTL Magyarország kábel portfóliója is erősen teljesített: a hét csatornából álló kábeldivízió 14,4%-os közönségarányt ért el főműsoridőben és megelőzte a versenytárs kábeles portfólióját (13,6% SHR).


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: