A kép illusztráció
Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Azt mondja mindenki Tarlós legnagyobb erénye az volt, hogy tudta üzemeltetni a várost. Sok mást nem is tudnak hozzátenni a bukott főpolgármester teljesítményéhez. Hát valóban nagy teljesítmény hogy ezeket a buszokat még be tudták indítani.

A HVG írt arról, hogy kivonták a forgalomból a BKV legöregebb buszát a BPO-475 rendszámú Ikarus 280-ast-

a közel harmincnégy éves volt

A buszt 1986. október 3-án vette állományba a BKV, az utolsó „ráncajtós” széria egyik tagjaként. Az eredeti rendszáma BX 59-34 volt, amit egészen 2000. nyaráig viselt, ekkor kapta meg a fent említett BPO-475-ös plakettet.

Az öreg Ikarus utolsó munkanapja február 28-án, pénteken volt, amit a 109-es vonalon dolgozott végig. A BPO-475 a lap tudomása szerint abszolút rekorder, vagyis ilyen hosszú ideig nem vázcserézett busz még soha nem volt folyamatosan forgalomban Budapesten.


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: