Tégy a kormánypropaganda ellen:
  • 1.4K

A színész-rendező közösségi oldalán küldött félreérthetetlen üzenetet a jobboldalnak.

Áll a bál a jobboldalon. Úgy tűnik nagyon nem tudják elfogadni és feldolgozni azt, hogy egy magánvállalat olyan reklámkampányt készített, ahol azonos neműek szerepelnek a képeken és a szlogennel sem, mely egyszerű és igaz: “A szerelem az szerelem”.



Az van, hogy a Coca-cola reklámkampánya úgy kiakasztotta a jobboldalt, hogy napok óta másról sem tudnak beszélni az Orbán-hívő megmondóemberek, hogy mennyire elfogadhatatlan, hogy ilyen reklámok vannak az utcákon.

Pedig se nem ízléstelenek, se nem támadóak ezek a reklámok, éppenséggel éppen az elfogadást és a toleranciát hírdeti saját pénzen egy magánvállalat, amihez szíve-joga.

Nekem sem tetszettek a kormány agymosó plakátjai főleg, hogy azok az én pénzemből kerültek ki az utcára. De Orbán óta tudjuk, a közpénz az új saját.

Most Alföldi Róbert üzent ezeknek a fanyalgóknak a közösségi oldalán az alábbi módon:








Én ugyan nem sok colát iszom mostanában,
sem ilyet, sem olyat,
de a szerelem, az szerelem!
Petíció ide vagy oda.

És elég jó plakátok!!!!


„Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!”
2019. Budapest


Tégy a kormánypropaganda ellen:
  • 1.4K
  • 1.4K
    Shares

Nem jutnak el Önhöz a legfrissebb ellenzéki hírek?

Nem véletlen.

A kormánypropagandának az a célja, hogy minél kevesebbekhez szóljon az ellenzék. Töltse le mobiltelefonjára ingyenes hírküldő szolgáltatásunkat, hogy közvetlenül kapcsolatban maradhassunk.

Ide kattintva letöltheti!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here