Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

A színész-rendező közösségi oldalán küldött félreérthetetlen üzenetet a jobboldalnak.

Áll a bál a jobboldalon. Úgy tűnik nagyon nem tudják elfogadni és feldolgozni azt, hogy egy magánvállalat olyan reklámkampányt készített, ahol azonos neműek szerepelnek a képeken és a szlogennel sem, mely egyszerű és igaz: “A szerelem az szerelem”.

Az van, hogy a Coca-cola reklámkampánya úgy kiakasztotta a jobboldalt, hogy napok óta másról sem tudnak beszélni az Orbán-hívő megmondóemberek, hogy mennyire elfogadhatatlan, hogy ilyen reklámok vannak az utcákon.

Pedig se nem ízléstelenek, se nem támadóak ezek a reklámok, éppenséggel éppen az elfogadást és a toleranciát hírdeti saját pénzen egy magánvállalat, amihez szíve-joga.

Nekem sem tetszettek a kormány agymosó plakátjai főleg, hogy azok az én pénzemből kerültek ki az utcára. De Orbán óta tudjuk, a közpénz az új saját.

Most Alföldi Róbert üzent ezeknek a fanyalgóknak a közösségi oldalán az alábbi módon:

Én ugyan nem sok colát iszom mostanában,
sem ilyet, sem olyat,
de a szerelem, az szerelem!
Petíció ide vagy oda.

És elég jó plakátok!!!!

„Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!”
2019. Budapest


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: