A színész-rendező közösségi oldalán küldött félreérthetetlen üzenetet a jobboldalnak.
Áll a bál a jobboldalon. Úgy tűnik nagyon nem tudják elfogadni és feldolgozni azt, hogy egy magánvállalat olyan reklámkampányt készített, ahol azonos neműek szerepelnek a képeken és a szlogennel sem, mely egyszerű és igaz: „A szerelem az szerelem”.
Az van, hogy a Coca-cola reklámkampánya úgy kiakasztotta a jobboldalt, hogy napok óta másról sem tudnak beszélni az Orbán-hívő megmondóemberek, hogy mennyire elfogadhatatlan, hogy ilyen reklámok vannak az utcákon.
Pedig se nem ízléstelenek, se nem támadóak ezek a reklámok, éppenséggel éppen az elfogadást és a toleranciát hírdeti saját pénzen egy magánvállalat, amihez szíve-joga.
Nekem sem tetszettek a kormány agymosó plakátjai főleg, hogy azok az én pénzemből kerültek ki az utcára. De Orbán óta tudjuk, a közpénz az új saját.
Most Alföldi Róbert üzent ezeknek a fanyalgóknak a közösségi oldalán az alábbi módon:
Én ugyan nem sok colát iszom mostanában,
sem ilyet, sem olyat,
de a szerelem, az szerelem!
Petíció ide vagy oda.
És elég jó plakátok!!!!
„Hajrá Magyarország! Hajrá magyarok!”
2019. Budapest
+ There are no comments
Add yours