Totális háborút hirdet az RTL Klub a kormánypropaganda ellen


A kormánypropaganda mindenhová eljut. Ez a cikk viszont csak akkor, ha megosztod!
  •  

A legnagyobb kereskedelmi csatorna vezetőségének nem maradt más választása, mint felvenni a kesztyűt a propagandasajtó képviselőivel.

A RTL Klub menedzsmentje úgy döntött, hogy harcba indul a kormányközeli médiumok ellen, ugyanis az elmúlt napokban komoly lejárató hadjáratot indítottak a csatorna ellen.

A kereskedelmi csatorna nem csak a propagandamédia zászlóshajóját a TV-őt pereli, de a KESMA holding többi tagját is, így az Origo is komoly szankciókra számíthat, hisz a közelmúltban buktak egy másik pert is a vezető kereskedelmi adóval szemben.

Az RTL Magyarország jogászai minden lehetséges jogi lépést meg fognak tenni a vasárnap az Origón az RTL-ről közölt lejárató jellegű írást közlő médiumokkal szemben – válaszolta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a Media1 ezzel kapcsolatos érdeklődésére.

Vidus Gabriella elmondta: az Origo, majd az Origo cikkéről beszámoló TV2 olyan valótlan információkat is tényként állított be az RTL Magyarország kapcsán, amelyek miatt korábban az Origo egyébként már pert vesztett, az Origo kiadójának így le kellett volna közölnie egy helyreigazítást, amit azonban Vidus tudomása szerint a médiavállalat egyelőre nem tett meg.

Az RTL Magyarország vezérigazgatója azt mondta: miután az már bizonyított tény, hogy az Origo korábbi cikke fikción alapult, így reményei szerint a friss, de a problémás kijelentéseket újra felidéző cikk kapcsán egy újabb jogi eljárásban is hasonlóan ítél majd a bíróság, ha perre kerül sor. – írja a médiaelemző portál a Média1.

A propagandamédia azt a látszatot próbálta beállítani, hogy az RTL cégcsoport veszteséges, noha az  RTL Magyarország 8  milliós eurós nyereséget tudhat maga mögött. A lejáratás oka persze egyértelmű: az objektív sajtótájékoztatás egyik utolsó zászlóshajója a csatorna.

Lemarad a valódi ellenzéki hírekről? Iratkozzon fel a hírküldőnkre, kezdésnek kattintson erre a képre. A felugró chat ablakban ha alul megjelenik az “Indítás” gomb megnyomása után írja be, hogy “ellenzéki vagyok” és küldje el nekünk.







Azzal is megpróbálták befeketíteni a csatornát, hogy veszteségei miatt az RTL Magyarország önérzetesen elutasította korábban az állami reklámokat ám idén elfogadja a csaknem 800 milliós állami hirdetési csomagot.


A valóság ezzel szemben az, hogy  az RTL-t nem is keresték egészen tavaly decemberig, hogy ott hirdetnének, vagyis nem volt mit elutasítani. Vidus hozzátette: tavaly decemberben megváltozott valami, azóta érkezik állami hirdetés is az RTL Magyarországhoz, az idei év első 5 hónapjában 800 millió forint körüli bevételük volt ebből. Vidus hozzátette: az RTL-t nem befolyásolják az állami reklámbevételek, a munkájukat ugyanúgy végzik, ahogy korábban is, vagyis szó sincs arról, hogy a NER és az RTL között valamiféle egyezség született volna.



A kormánypropaganda mindenhová eljut. Ez a cikk viszont csak akkor, ha megosztod!
  •  








Lemarad a valódi ellenzéki hírekről? Iratkozzon fel a hírküldőnkre, kezdésnek kattintson erre a képre. A felugró chat ablakban ha alul megjelenik az “Indítás” gomb megnyomása után írja be, hogy “ellenzéki vagyok” és küldje el nekünk.

Mit gondolsz erről a hírről?

Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük