Török Zsolt
Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Orbánék mindent megtesznek a hatalomban maradás érdekében.

Török Zsolt a Magyar Szocialista Párt politikusa egy igen rövid, ám nagyon messzire vezető bejegyzést tett közzé a legnagyobb közösségi portálon. Mielőtt azonban rátérnénk Török Zsolt bejegyzésére nem árt néhány gondolatot leírni.

Az Orbán kormány fő fegyvere a félelemkeltés mellett a szociális populista kommunikációja. Gyakorlatilag a Fidesz 2014-ben még nem a migránsokkal kampányolt, hanem a Rezsicsökkentés elnevezésű akciójával, mely lényege, hogy bizonyos lakossági szolgáltatásokért államilag szabályozva nem lehet egy bizonyos összegnél többet elkérni.

Ennek számos negatív hatása van. Ami első látásra fontos és jó döntésnek tűnik valójában a legkártékonyabb. A kieső bevételek miatt a közmű szolgáltató cégeknek nem marad pénzük a hálózati karbantartási munkálatokra. Ott tartunk, hogy gyakorlatilag Budapest víz és csatornahálózata az elmaradt karbantartási munkálatok miatt veszélybe került.

Ám mindez miért érdekelné az egyszeri választópolgárt, hiszen senki nem akar többet fizetni. A valóság azonban az, hogy a lakosság igen is többet fizet, csak máshogyan.

A gáz ára rezsicsökkentés ide vagy oda ebben a pillanatban pontosan kétszer drágább, mint a korábbi szocialista kormány alatt, akiket ugye a Fidesz a gázár emeléssel ekézett éveken át.

De van még egy nagyon fontos terület, ahol az árak irreálisan magasak, erről írt a Szocialista politikus:

Ma már 400-Ft – írja Török Zsolt az üzemanyagárakkal kapcsolatban.

A követelés hasonló. 2008-ban 150$ volt egy hordó olaj, S a benzin 300 Ft, most fele annyiba kerül egy hordó üzemanyag alapanyag, a benzin mégis 400-Ft. Rablás!!! – áll a politikus megjegyzésében.

Szóval az üzemanyagárak köszönőviszonyban sincsenek itthon annak valós, világpiaci árával. Ez pedig újabb megszorító intézkedés, mely a felszín alatt húzódik.

Szóval arról van szó, hogy a lakosság sokkal többet fizet összességében, mint a Rezsicsökkentés előtt, mely összeg közvetlenebb úton folyik be az államhoz, mindeközben pedig a közműcégek teljes hálózatai, mint a gáz vagy a villamoshálózat az elmaradó karbantartási munkák miatt veszélyes állapotba kerülnek.

Persze ez a fajta komplex valóság kevesekhez jut el. Ezért is kérjük, ossza meg ezt a cikket mindenhol, hogy minél több ember szeme kinyíljon végre!


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: