Újabb Origos botrány, újabb ítélet, újabb helyreigazítás – Nem lenne egyszerűbb átnevezni a Fidesz sajtó alosztályát Vigyázat, hazudunk-ra?


origo logó új - Fotó: Wikipédia
Tégy a kormánypropaganda ellen:
  •  

Újabb jobbikos korrupciós botrány: lefizethették a küldötteket – hangfelvétel…

Újabb jobbikos korrupciós botrány: lefizethették a küldötteket – hangfelvétel címmel jelent mez cikke az Origonak. Cikkük állításai olyan fokon nem igazak, hogy még az sem volt igaz, hogy bármilyen hangfelvételük lett volna az ügyről. Vagyis egyszerűen kitalálták az egész kamuhírt.

Ami egyébként arról szólt Szabó Gábor, a Jobbik Magyarországért Mozgalom pártigazgatója pénzt és „bármit” kínált volna egy küldöttnek, ha a párt tisztújító kongresszusán Sneider Tamásra szavaz.



A helyreigazítás amire az Origot kötelezték több mint érdekesre sikeredett, a műélvezők kedvéért szó szerint idézzük:

“A 2018. július 26-án „Újabb jobbikos korrupciós botrány: lefizethették a küldötteket – hangfelvétel” címmel megjelent cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy Szabó Gábor, a Jobbik Magyarországért Mozgalom pártigazgatója pénzt és „bármit” kínált egy küldöttnek, ha a párt tisztújító kongresszusán Sneider Tamásra szavaz, és azt is, hogy mindez egy, a birtokunkba került hangfelvételből kiderül.Valótlanul állítottuk, hogy Tóth Péter, a Jobbik szegedi elnöke Szabó Gábor megbízásából kínált pénzt és „bármit” egy küldöttnek, ha Sneider Tamás mellett szavaz a párt tisztújító kongresszusán. Valótlanul állítottuk továbbá, hogy olyan hangfelvétel került a birtokunkba, amelyen Szabó Gábor egy jobbikos küldöttel beszél.”

És nézzük csak milyen fő helyrekerült mindez, nehogy valaki lemaradjon róla:

Helyreigazítás Origo módra

 

A propaganda egyik legmérgezőbb hatása, hogy a belőle áradó bűzlő hazugságfolyam miatt egyre kevesebben hiszik el a valódi sajtó állításait is. Az Origo már régen nem ferdít, ködösít, vagy hazugságokkal színezi ki a valóságot, hanem egész egyszerűen a semmiből talál ki álhíreket. Ez pedig nem csak a propaganda által éppen kiszemelt célponttal szemben aljasság, hanem az egész magyar közbeszéd ellen intézett orvtámadás!








Törvényt kellene hozni arról, hogy ha egy sajtóorgánumot mondjuk egy 5 éves periódus alatt 100-nál több helyreigazításra kötelez a bíróság, akkor azt a sajtóorgánumot (hírportál, újság, tv adó stb.) meg kell szüntetni, jogutódlás nélkül. Csak hozzáteszem, hogy pl. az Origo csak 2018-ban valami 150 helyreigazítást tett közzé ha jól emlékszem.
Botrány.

Forrás: 444 / BalraMagyar



Tégy a kormánypropaganda ellen:
  •  

Nem jutnak el Önhöz a legfrissebb ellenzéki hírek?

Nem véletlen.

A kormánypropagandának az a célja, hogy minél kevesebbekhez szóljon az ellenzék. Töltse le mobiltelefonjára ingyenes hírküldő szolgáltatásunkat, hogy közvetlenül kapcsolatban maradhassunk.

Ide kattintva letöltheti!


Lemarad a valódi ellenzéki hírekről? Iratkozzon fel a hírküldőnkre, kezdésnek kattintson erre a képre. A felugró chat ablakban ha alul megjelenik az “Indítás” gomb megnyomása után írja be, hogy “ellenzéki vagyok” és küldje el nekünk.

Mit gondolsz erről a hírről?

Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük