Elképesztő sikereket ért el az internet sztár, aki becsicskitotta a teljes Fidelitast

Oszd meg ezt a hírt, hogy ne csak a Fidesz hazugságai terjedjenek:

Van egy magyar fiatalember, akiért a fél ország rajong. Nem i indokolatlanul!

Dancsó Péter. Nehezen tudom elképzelni, hogy van valaki akinek még idegenül cseng ez a név.

Sokakat nem ér majd hatalmas meglepetésként, de Vámos Sándor és a VamosART után újabb olyan magyar youtuberről tudunk, aki elérte az egymillió feliratkozót a YouTube-on: Dancsó Péter. A Videománia névre keresztelt csatorna 2010-ben indult, Dancsó a Szakszerűen című sorozatával vált ismertté, amiben – még jóval Szirmai Gergő előtt – filmeket kritizált.

Dancsó még azoknak is ismerős lehet, akik amúgy nem követnek magyar youtubereket, hiszen rengetegen nézték a videóit, amikor a népszerű reality, a Feleségek luxuskivitelben parodizálásába kezdett Aranyásók luxuskivitelben címmel, aminek keretében Babettel még randitippes videót is készített.

Sőt, a méltán híres fiatalemberre a Pepsi, igen jól látják a világ egyik legnagyobb üdítő italgyártója is felfigyelt. 2018 nyarán Dancsó lett a kalóriamentes Pepsi Black reklámarca.

Íme az ominózus videó, amire a címben is utaltunk, amitől fél Magyarország teljes joggal, a Fidelitason röhög (3 perc 55 másodperctől):

 

Vagy emlékeznek még Budaházy Edda nagy port kavart videójára, amiben azt fejtegeti, hogy szülj vagy három gyereket, különben nem is vagy magyar?

Dancsó se perc alatt darabokra cincálta Budaházyt, akin így szintén fél Magyarország napokig nevetett, ezt meg is írtuk. Ha szeretnének újból jókat nevetni, nézzék meg újra, érdemes.

Dancsó Péter – Fotó: Videómánia FB oldala

 

Forrás: 24.hu / BalraMagyar

 


Oszd meg ezt a hírt, hogy ne csak a Fidesz hazugságai terjedjenek:
Facebook Banner

Ne maradj le a BalraMagyar híreiről!
Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Ezeket olvasta?

+ There are no comments

Add yours