A felcsúti fenomén mindenhez ért, pontosabban mindenhez is – Ekkora összegért meg is éri…


Oszd meg másokkal is, ezzel tehetsz a jobboldali médiatúlsúly ellen

Ha a tolvaj Fidesz maffia nem lopna olyan rengeteget a magyar adófizetők pénzéből…

 

…akkor jutna magyar egészségszolgáltatásra, oktatásra, utakra és sok minden másra amit tönkre tesz a hatalom korrupciója.

Magyar emberek vesztik életüket azért, hogy a rezsim nagykutyái milliárdokat lophassanak. Kifosztják a családokat és a gyerekeiket mert őket csak a lopás érdekli.
A fiatalok menekülnek nyugatra mert egy kirabolt országban nem tudnak megélni.

Egyre többet kell lopni a felcsúti bandának, hogy kielégítse saját mohóságát és fizetni tudja a provokátorait.
A szegény magyar emberektől lopott pénzből hazudnak a szegény magyar embereknek…

A déli szakasz felújítása után a Balaton északi partján is Mészáros Lőrinc újíthatja fel a vasutat.

Ezúttal a Szabadbattyán-Balatonfüred vonalszakasz munkálatait nyerte el 23,05 milliárd forintos ajánlattal. Nem egyedül pályázott, hanem vejével, Homlok Zsolttal együtt nyert konzorciumban – derítette ki a 24.hu az ajánlatok összegzéséből.



A nyertes konzorciumban Mészáros cége, az R-kord Kft. mellett Homlok egy újabb szerzeménye, a Vasútvillamosító Kft. van. Mindkét vállalkozás igen jól teljesít. Az R-kord Mészáros egyik központi cége, ami tavaly megduplázta bevételét.

A Vasútvillben tavaly júliusban jelent meg Homlok közvetett tulajdonosként, és másik érdekeltségével együtt, a Homlok Zrt.-vel együtt nagyon szépen szerepel az állami tendereken. Tavaly év végén Homlok nyert egy 5,5 milliárdos munkát a MÁV Zrt.-től, a kisvárdai vasútállomás és környezete fejlesztésének második ütemét.

Nem egyedül nyert, hanem a Penta Industry Kft.-vel társulva hirdették győztesnek. Alvállalkozóként bevonták az R-Kord Kft.-ét és a Vasútvillamosító Kft.-t is. A jelenlegi munkálatokba is bevonják a vej másik cégét alvállalkozóként, a Homlok Zrt.-t.

Három ajánlat érkezett be egyébként a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által januárban kiírt felhívására, a beadott árajánlatok nem mutatnak nagy különbséget. Homlok Zsolt egykori munkaadója, a Switelsky Vasúttechnika Kft. 23,115 milliárdért, a Dömper Kft.-Subterra-Raab Kft. pedig 23,093 milliárdért ajánlkozott.

Forrás: BalraMagyar / 168 óra


Oszd meg másokkal is, ezzel tehetsz a jobboldali médiatúlsúly ellen

A BalraMagyar 100%-ig független a kormánytól.



Ahhoz, hogy fennmaradhassunk nekünk is szükségünk van az Önök segítségére. Más portálokkal szemben azonban nem pénzt kérünk, mert nem pénzért csináljuk. Viszont kérjük, hogy kövessen minket, hogy híreink eljuthassanak Önhöz, így portálunk is fennmaradhat. Köszönjük!







A BalraMagyar 100%-ig független a kormánytól.



Ahhoz, hogy fennmaradhassunk nekünk is szükségünk van az Önök segítségére. Más portálokkal szemben azonban nem pénzt kérünk, mert nem pénzért csináljuk. Viszont kérjük, hogy kövessen minket, hogy híreink eljuthassanak Önhöz, így portálunk is fennmaradhat. Köszönjük!





Mit gondolsz erről a hírről?

Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük