Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Ha a tolvaj Fidesz maffia nem lopna olyan rengeteget a magyar adófizetők pénzéből…

 

…akkor jutna magyar egészségszolgáltatásra, oktatásra, utakra és sok minden másra amit tönkre tesz a hatalom korrupciója.

Magyar emberek vesztik életüket azért, hogy a rezsim nagykutyái milliárdokat lophassanak. Kifosztják a családokat és a gyerekeiket mert őket csak a lopás érdekli.
A fiatalok menekülnek nyugatra mert egy kirabolt országban nem tudnak megélni.

Egyre többet kell lopni a felcsúti bandának, hogy kielégítse saját mohóságát és fizetni tudja a provokátorait.
A szegény magyar emberektől lopott pénzből hazudnak a szegény magyar embereknek…

A déli szakasz felújítása után a Balaton északi partján is Mészáros Lőrinc újíthatja fel a vasutat.

Ezúttal a Szabadbattyán-Balatonfüred vonalszakasz munkálatait nyerte el 23,05 milliárd forintos ajánlattal. Nem egyedül pályázott, hanem vejével, Homlok Zsolttal együtt nyert konzorciumban – derítette ki a 24.hu az ajánlatok összegzéséből.

A nyertes konzorciumban Mészáros cége, az R-kord Kft. mellett Homlok egy újabb szerzeménye, a Vasútvillamosító Kft. van. Mindkét vállalkozás igen jól teljesít. Az R-kord Mészáros egyik központi cége, ami tavaly megduplázta bevételét.

A Vasútvillben tavaly júliusban jelent meg Homlok közvetett tulajdonosként, és másik érdekeltségével együtt, a Homlok Zrt.-vel együtt nagyon szépen szerepel az állami tendereken. Tavaly év végén Homlok nyert egy 5,5 milliárdos munkát a MÁV Zrt.-től, a kisvárdai vasútállomás és környezete fejlesztésének második ütemét.

Nem egyedül nyert, hanem a Penta Industry Kft.-vel társulva hirdették győztesnek. Alvállalkozóként bevonták az R-Kord Kft.-ét és a Vasútvillamosító Kft.-t is. A jelenlegi munkálatokba is bevonják a vej másik cégét alvállalkozóként, a Homlok Zrt.-t.

Három ajánlat érkezett be egyébként a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által januárban kiírt felhívására, a beadott árajánlatok nem mutatnak nagy különbséget. Homlok Zsolt egykori munkaadója, a Switelsky Vasúttechnika Kft. 23,115 milliárdért, a Dömper Kft.-Subterra-Raab Kft. pedig 23,093 milliárdért ajánlkozott.

Forrás: BalraMagyar / 168 óra


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: