Az oldalunk létezése az Ön támogatásától függ!
Ha fontos számodra, hogy létezzenek olyan híroldalak, amelyek nem a hatalom érdekeit szolgálják, csatlakozz támogatóinkhoz a Patreonon és segíts minket havi adománnyal! Kérjük támogasd az oldal működését, hogy továbbra is kimondhassuk az igazságot!
Támogatom az oldalt Patreonon!
Kihirdették a Liget projekthez kapcsolódó mélygarázsra kiírt közbeszerzési pályázat eredményét…
Kihirdették a Liget projekthez kapcsolódó mélygarázsra kiírt közbeszerzési pályázat eredményét és nem történt meglepetés: a Tiborcz István üzlettársához, Paár Attilához tartozó West Hungária Bau Kft. (WHB) nyerte el a megbízást. 6 milliárdért vállalták, hogy négyszintes, 15 méter mély parkolórendszer kerítenek a tér alá.
A komplett mélygarázs alapterülete 30 ezer négyzetméter, ennek 80-90 százaléka lesz alkalmas autók fogadására. Összesen 800 autó parkolhat majd a garázsban, három szinten.
A WHB-nak – ami akkor lett ismert, amikor megvásárolta a miniszterelnök vejének részesedését az Elios Zrt.-ben – vannak már mélygarázs-referenciái. Ők építenek 525 helyes mélygarázst a József Nádor téren és 500 férőhelyest a Millenárison, de valósággal ömlik hozzájuk a közpénz, az új MTK-stadion építése és az Operaház felújítása után a Károlyi-Csekonics Palotaegyüttest is ők renoválhatják.
Csúcsteljesítményük a miniszterelnök által személyesen felügyelt a Puskás Stadion építése lehet. Tavaly 200 milliárdos keretszerződést nyertek el két másik kormányközeli céggel. Nem tudnak hibázni.
Legalább most már egyértelmű, hogy Tiborcz egyik cégének azért BDPST a neve, mert gyakorlatilag övé lett a komplett főváros. Vagy nem?
Olyan mintha nálunk a mélygarázsok és a térkövek lennének a természetes ökoszisztéma. Mondjuk mélygarázst a közlekedéssel foglalkozó kutatók szerint teljesen felesleges már építeni, de nem lep meg, hogy kormányunk ebben sem követi a kutatókat…
Forrás: 444 / BalraMagyar