A kormánypropaganda mindenhová eljut. Ez a cikk viszont csak akkor, ha megosztod!
  •  




Komoly dologról van szó. Egész egyszerűen nem tehetik ezt meg, pedig minden jel arra mutat, hogy itthon is megtörténik.

Lassan ott tartunk, hogy a Fidesz-ért fogunk aggódni. Pedig az, hogy ez megtörténhet, velünk az amiatt van, hogy Magyarországnak gazember kormánya van.

Nem kívánom túldramatizálni, de lassan tényleg az emberek lelkéről, a nemzet lelkéről fog szólni a 2018-as választás. Olyan irányba fordulhat utána az ország, amely világban nem szeretnénk élni. Utópia helyett disztópia épül.


Kövess minket facebookon is


Félre ne értsen senki, fontos és őrizendő értéknek tartom a sajtószabadságot. A sajtószabadságra hivatkozva Pintér Sándor belügyminiszter nem lát kivetnivalót abban, ha az orosz Russia Today Magyarországon is sugározni kezd. – írja a Gépnarancs

Aki nem ismerné, a csatornát annak elmondjuk, egy profi módon összetett propaganda-média. Az MTV csak ugatja azt, amit az oroszok tökélyre fejlesztettek. A mozgó képpel való trükközésnek komoly hagyományai vannak, hiszen amióta elindult a televíziózás komoly dilemma az, hogy mit kezdünk a manipulált anyagokkal, hiszen nagyon erős az a szemlélet mindenkiben, hogy azt hiszem el, amit látok.

Az RT pedig láttatja azt, profi szinten, komoly anyagi háttérrel, amit csak a megfelelő politikai célok megkövetelnek.

Az Átlátszó cikkéből tudható, hogy az orosz propagandatévé a 2017-2018-as időszakban magyar nyelvű műsor sugárzását akarja megkezdeni. A Budapesten működő Orosz Befektetési Alapítvány ajánlásával azon dolgoztak, hogy a korábban ismert televíziós, Juszt László legyen a tévécsatorna arca.

Az amerikai elnökválasztáskor elhíresült Russia Today és a Sputnik médiabirodalom kapcsán az amerikai hírszerzés az elmúlt hónapokban arra a következtetésre jutott, hogy a 2016-os amerikai elnökválasztási kampányban a választás kimenetelét befolyásoló orosz titkosszolgálati művelet részesei voltak.


Lemarad a valódi ellenzéki hírekről? Iratkozzon fel a hírküldőnkre, kezdésnek kattintson erre a képre. A felugró chat ablakban ha alul megjelenik az “Indítás” gomb megnyomása után írja be, hogy “ellenzéki vagyok” és küldje el nekünk.










Lovas István 2014-ben az ügyben nyílt levelet írt Putyinnak:

“Az RT, korábban Russia Today (az angol, spanyol és arab nyelven sugárzó globális orosz műholdas- és kábeltévé) indítsa el magyar nyelvű adását is. (…)



Ma az RT – az Egyesült Államokban a BBC után a második legnézettebb nem amerikai tévéállomás – főként tárgyilagossága és egy friss nézőpont megjelenítése miatt messze jobb az előbb említett angol kormányzati adónál, amely ugyanarra a kaptafára jár, mint a világ tucatnyi globális nyugati tévécsatornája.

Finanszírozni egy ilyen adót Önöknek semmiség lenne, főként úgy, hogy még egy picit megemelnék a földgáz árát azon országoknak, amelyek a leghangosabban kiabálnak országa elleni szankciókért.”

Ha a legyengített magyar közgondolkodást átitatjuk az orosz propagandával, nos, ott már nem csak nekünk, hanem a Fidesznek is komoly félnivalója lesz. Mert ha az Orosz birodalomnak nem áll majd érdekében a Fideszt felszínen tartani, eldobják majd őket, mint a használt zsebkendőt.

Nem kár értük, azonban isten óvja ezt az országot attól, hogy olyan orosz báb kormányunk legyen, ami meghonosítja itthon a legszebb putyini hagyományokat. Az Orbán kormány épp most kufárkodja el mind a saját, mint a mi jövőnket.

 


A kormánypropaganda mindenhová eljut. Ez a cikk viszont csak akkor, ha megosztod!
  •  

Nem jutnak el Önhöz a legfrissebb ellenzéki hírek?

Nem véletlen.

A kormánypropagandának az a célja, hogy minél kevesebbekhez szóljon az ellenzék. Töltse le mobiltelefonjára ingyenes hírküldő szolgáltatásunkat, hogy közvetlenül kapcsolatban maradhassunk.

Ide kattintva letöltheti!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here