Döbbenetes információ: nem is sejted miért kellett kinyírni a Népszabadságot


A kormánypropaganda mindenhová eljut. Ez a cikk viszont csak akkor, ha megosztod!
  •  

Nem az volt a fő baj, hogy lerántja a leplet a Fideszről. Sokkal aljasabb történet húzódik mögötte.

Kinyírták a Népszabadságot, majd az egész hóbelevanc Mészáros Lőrinchez került. Kiadóstúl protfolióstól, megyei lapstól.

A Népszabadság olvasói azonban nem tűntek el, nem lettek Fideszesek. Az ellenzék sem gyengült bele, hiszen mára a legnagyobb példányszámú napilap a Népszava lett, az olvasók tehát kitartanak az ellenzék és a kormánykritikus hangvétel mellett.

Ezzel természetesen a Fidesz is tisztában volt, nem is ez volt a cél. Helyet kellett csinálni valaminek:

A Magyar Idők Kiadó Kft. 2016-os éves beszámolójához a minap leadott kiegészítő mellékletben a céltartalék fejezetben az szerepel, hogy a kiadó jelenlegi 100 százalékos tulajdonosa, Liszkay Gábor el fogja adni a céget a Mediaworks Zrt.-nek, a Népszabadság korábbi kiadóvállalatának – tudta meg a hvg.hu.

„Az átszervezés következtében a munkavállalók egy részének meg fog szűnni a munkaviszonya, a bekövetkezendő felmondási bérekre, végkielégítésekre, szabadságmegváltásokra képzett a Társaság ekkora mértékű céltartalékot” – idézi a portál a mellékletet.

A karcsúsítás előreláthatóan összesen 76,8 millió forint költséggel fog járni, a végkielégítések, a szabadságok kiváltása és a felmondási bérek és ezek járulékos terhei ennyit vihetnek el.













A Népszabadság bezárása után nem sokkal Mészáros Lőrinc közvetett tulajdonába került Mediaworks adja ki többek között a Nemzeti Sportot és a Világgazdaságot. Tavaly megszerezte a Pannon Lapok Társasága Kft.-t is, amely négy dunántúli megyében napilapok gazdája. Innen 500 millió forintos osztalékot vett ki, a tavalyi éve azonban veszteséges volt, 11 milliárdos árbevétel mellett 2,5 milliárd forintos mínuszt hozott össze.

A Magyar Idők Kiadó Kft. tavaly egy év alatt közel 1,5 milliárd forinttal növelni tudta az árbevételét, amely így 2,4 milliárd forintra duzzadt. Az állami hirdetésekkel alaposan kistafírozott újság 2016-ban 375 millió forint adózás előtti nyereséget könyvelhetett el, egy évvel korábban még 340 milliós mínuszban volt.



A kormánypropaganda mindenhová eljut. Ez a cikk viszont csak akkor, ha megosztod!
  •  

Lemarad a valódi ellenzéki hírekről? Iratkozzon fel a hírküldőnkre, kezdésnek kattintson erre a képre. A felugró chat ablakban ha alul megjelenik az “Indítás” gomb megnyomása után írja be, hogy “ellenzéki vagyok” és küldje el nekünk.



Lemarad a valódi ellenzéki hírekről? Iratkozzon fel a hírküldőnkre, kezdésnek kattintson erre a képre. A felugró chat ablakban ha alul megjelenik az “Indítás” gomb megnyomása után írja be, hogy “ellenzéki vagyok” és küldje el nekünk.

Mit gondolsz erről a hírről?

Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük