Minden jel szerint újra kiéleződött a verseny a két nagy rivális cola gyártó között. A Pepsi 2016 év végén lépett egy zseniálisat és a régi emblémájával hozta forgalomban üdítőjét.
Régi címkés Pepsi felélesztve
A nosztalgia egy fontos marketing eszköz és úgy néz ki a Pepsi jól is alkalmazta, mert a Coca-Cola is nosztalgia Colát dobott piacra. Megjelentek a boltokban az üveg palackba töltőt régi 1 literes Coca-Cola updatelt verziói. Bár szerintem nem jól reagált a cég, mert az új cola igen csak drága.1 liter cola 500-ért, de üveges!
Legalább tettek volna rá „sörös” kupakot
De nem csak ez az egyetlen változás a Coca-Cola Magyarország háza táján, bejelentette , hogy az eddig külön brandként kezelt Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca-Cola Zero a Coca-Cola termékvariánsaként lesz megvásárolható. Ez a változás a csomagolástól a reklámfilmekig minden megjelenést érint: mindenütt ugyanazzal az egységes Coca-Cola márkával találkozhatunk majd, de persze továbbra is választhatunk az íz és a kalóriatartalom alapján – írja közleményében a Coca-Cola Magyarország.
+ There are no comments
Add yours