Tégy a kormánypropaganda ellen:
  •  

Minden jel szerint újra kiéleződött a verseny a két nagy rivális cola gyártó között. A Pepsi 2016 év végén lépett egy zseniálisat és a régi emblémájával hozta forgalomban üdítőjét.

pepsi_regi_cimkes

Régi címkés Pepsi felélesztve



A nosztalgia egy fontos marketing eszköz és úgy néz ki a Pepsi jól is alkalmazta, mert a Coca-Cola is nosztalgia Colát dobott piacra. Megjelentek a boltokban az üveg palackba töltőt régi 1 literes Coca-Cola updatelt verziói. Bár szerintem nem jól reagált a cég, mert az új cola igen csak drága.

uveges_coca_cola

1 liter cola 500-ért, de üveges!

20170125_144359

Legalább tettek volna rá “sörös” kupakot








 

De nem csak ez az egyetlen változás a  Coca-Cola Magyarország háza táján, bejelentette , hogy az eddig külön brandként kezelt Coca-Cola, Coca-Cola Light és Coca-Cola Zero a Coca-Cola termékvariánsaként lesz megvásárolható. Ez a változás a csomagolástól a reklámfilmekig minden megjelenést érint: mindenütt ugyanazzal az egységes Coca-Cola márkával találkozhatunk majd, de persze továbbra is választhatunk az íz és a kalóriatartalom alapján – írja közleményében a Coca-Cola Magyarország.



Tégy a kormánypropaganda ellen:
  •  

Nem jutnak el Önhöz a legfrissebb ellenzéki hírek?

Nem véletlen.

A kormánypropagandának az a célja, hogy minél kevesebbekhez szóljon az ellenzék. Töltse le mobiltelefonjára ingyenes hírküldő szolgáltatásunkat, hogy közvetlenül kapcsolatban maradhassunk.

Ide kattintva letöltheti!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here