Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

A Vajna-TV nagy bajba kerülhet.

Ha valaki azt gondolta, hogy mindent de tényleg mindent le lehet tolni az emberek torkán hát tévedett. „Ez van, ha a Kutya című lap munkatársa tévézik.” – ilyen és ehhez hasonló mondatokkal tarkított beszámolót szivárogtattak ki a TV2 szerkesztői. 

A 24.hu beszámolója szerint főnökeikről erős szavakat használva szivárogtatták ki portálunknak a TV2-től a Tények elmúlt újabb két hétre vonatkozó harmatgyenge nézettségi adatait. Megmutatjuk azt is, hogy áll a TV2 az egész napos és az esti főműsoridős nézettségi átlagokat tekintve a TV2 számára kedvezőbb 18-59-es korosztályban.

  • „Folyamatosan és egyre jobban tönkrever minket az RTL, csak röhögnek már rajtunk teli szájjal.”
  • „Csapkodják a térdüket Kolosiék.”

Többek között ilyen kísérőmondatokkal szivárogtatták ki a TV2-től portálunknak Andy Vajna kereskedelmi csatornájának legújabb, a Tények című műsorukra vonatkozó, a Nielsen Közönségmérés műszerei által mért nézettségi adatokat a TV2 munkatársai, akik a levelek alapján úgy tartják, főnökeik (Tóth Tamás Antal, a hírigazgatóság helyettes vezetője és Kökény-Szalai Vivien hírigazgató) továbbra sincsenek igazán a helyzet magaslatán, és azt feltételezik:

eközben a konkurenciánál, az RTL Klubnál a programigazgató vezérigazgató-helyettes, Kolosi Péter bizonyára már a térdét csapkodja a TV2 Tények számait látva. – áll az internetes lap beszámolójában.

A TV2 nézettségi adatai valóban siralmasak.

Október 9-én, hétfőn a Tények 17,4 százalékos, az RTL Híradó 26,7 százalékos közönségaránnyal indította a 41. hetet a 18-59 közötti korosztályban, ami 9,3 százalékos előny az RTL-nek.

Másnap a TV2 Tényeknek 17,4; az RTL Híradónak 22,4 százalékot mértek a Nielsen Közönségmérés műszerei. Ez kereken 5 százalékos előny az RTL-nek. Szerdán 16,9 százaléka volt Andy Vajna hírműsorának, míg az RTL Híradónak 24,1. Ez 7,2 százalékos győzelem az RTL számára.

Csütörtökre a Tényeknek 16,6 százalék jutott az RTL Híradó 27,1 százalékával szemben, ami 10,5 százalékos előny a Nagytétényi útiaknak.

Péntekre 15,7 százaléka volt a TV2 Tényeknek, míg az RTL Híradónak 22,5. Ez 6,8 százalékos előny.

Október 14-én, szombaton 8,7 százalék volt a különbség az RTL javára, amikor a TV2 műsorát a közönségtábor 13,2 százaléka, az RTL műsorát a 18-59 év közötti nézőtábor 21,9 százaléka választotta.

Vasárnap 14,4 százaléknyian nézték a Tényeket, míg az RTL Híradót 22 százalék választotta. Ez 7,6 százalékos előny az RTL Híradójának.

A magyar választók tehát nem kérnek abból, amit Andy Vajnáék főznek. Beszéljünk őszintén:

BÉKA SEGGE ALATT A TV2 NÉZETTSÉGE – KUTYA SEM KÍVÁNCSI A FIDESZ-PROPAGANDÁRA


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: