A Fidesz választási stratégiájába nyerhettünk bepillantást – egy olyan stratégiára, amely terv ténylegesen csak a legonoszabb emberek agyából pattanhat ki. Jól mutatja az aljasságot az, hogy mindezt a legdemokratikusabb módon próbálják bemutatni, miközben a legaljasabb céljaik vannak vele.
Néhány napja a HírTv-n jelent meg, hogy Kovács Zoltán, a nemzetközi kommunikációért felelős államtitkár bejelentette közösségi oldalán: már mintegy 1,2 millióan küldték vissza a Magyarország szuverenitásáról szóló nemzeti konzultációs kérdőívet.
A Nemzeti Konzultáció a Fidesz egyik fő kampányeszköze. Amellett, hogy tömegével választói adatokat szerezhet belőle a kormány, van egy másik sokkal sötétebb célja is, amely kulcsa a mindenkori Fidesz kampánynak.
Erről Pulai András a Publicus Intézet vezetője beszélt a Hírklikken. Amellett, hogy az elemző szerint egyáltalán nem valósak ezek a számok, hiszen a kormány minden konzultáció után mondott valamilyen számot, de az sosem volt ellenőrizhető, nem fér hozzá senki, a meglétét is csak maximum egy olyan poszttal jelzik, amin van egy kép egy szobáról, amiben van valamilyen papír. Azonban a cél nem is feltétlenül ez.
A nemzeti konzultációk meglétére, minthogy az egy olyan kommunikációs eszköz, amely arra jó, hogy az adott témát „betegye” a köztudatba.
Azért, hogy majd utána ezzel magyarázza a kormány a döntéseit. Ezek az üzenetek leginkább a kormánypárt táborának szólnak, hogy ezzel is ébren tartsák azt az amúgy pislákoló lángot, amelynek nagy része a gyűlöletet táplálja.
A Fidesznek ugyanis erre nagy szüksége van. Az elmúlt évek kormánypropagandája tükrözi, hogy a Fidesz szeret a gyűlöletre építeni
– összegezte Pulai András.