Portálunkra is kihatott a hiba.
A Magyar Telekom egyes felhasználóinál szolgáltatáskimaradás tapasztalható.
“Nincs regisztrálva a hálózaton”
– egyes Telekom-előfizetők ilyen hibaüzenetet kaptak háromnegyed 12 környékén, ha hívást próbáltak indítani – írja az Infostart.
A portál beszámolója szerint voltak olyan felhasználók, akiknél egyszerűen nem csöngött ki a szám, amit tárcsáztak, vagy az “előfizető nem kapcsolható” sablonüzenetet hallották.
A Vodafone hálózatát is érinthette a probléma:
A pontos hiba egyelőre nem ismert, az tűnik biztosnak, hogy a Telekom és a Vodafone ügyfelei is érintettek a HVG szerint.
Akik épp beszéltek, azoknál megszakadt a hívás, utána nem lehetett elérni a másik felet, vagy nem lehetett felvenni a hívást, ha az beérkezett. Olyan panasz is érkezett, hogy nem volt hang a vonalban.
Néhány hírportál is elérhetetlenné vált, például a Magyar Nemzet, az Origo és a Blikk.
12 óra után kezdtek helyrejönni a szolgáltatások.
Update:
Újra zavartalanul működnek a Vodafone szolgáltatásai
A Vodafone a szerkesztőségünkhöz eljuttatott információi szerint áramszünet okozta a szolgáltatáskiesést.
“A Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.
Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.
Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.”