Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Ma délelőtt mi is beszámoltunk róla, hogy a Magyar Telekom és a Vodafone hálózatában szolgáltatási zavarok léptek fel. Fontos információkat közölt ezzel kapcsolatban a piros szolgáltató.

A Vodafone a szerkesztőségünkhöz eljuttatott információi szerint áramszünet okozta a szolgáltatáskiesést.

“A Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án délelőtt rövid kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek. A szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.

Előfordulhat azonban, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.

Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt, ezért a szolgáltató kéri az ügyfeleit, hogy az esetleges teendőkkel kapcsolatban a Vodafone Magyarország Facebook oldalát látogassák meg, ahol további információkat találnak.”


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: