A Magyarországon is sokak által kedvelt divatmárka úgy érzi, hogy eljött a pillanat arra, hogy mostantól új névvel jelenjen meg mind a hazai, mind a nemzetközi porondon.
Kérdés lehet, mennyire ésszerű egy bejáratott márkanevet újra cserélni, hiszen a vásárlók tömegei számára a megszokott néven vált ismerté a divatmárka, azonban úgy tűnik a tulajdonosok mégis a rebranding mellett döntöttek.
A divatmárkák között bár nem példátlan a lépés, mégis meglepő fordulat ez, főleg mivel nagy kockázat rejlik benne.
Mégis a Forbes üzleti magazin infomációi szerint a Calzedonia-csoport, mely birtokolja a Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis márkaneveket új márkanévvel fog szerepleni a piacon és
Oniverse néven működik tovább
Az új név az „univerzum” szó angol megfelelőjéből, valamint az alapító, Sandro Veronesi vezetéknevéből áll össze.
A váltást Veronesi jelentette be, az új márkanevet egy, a munkavállalók között megrendezett versenyben választották ki.