Nevet vált az egyik legnagyobb divatmárka – Így fogják hívni a jövőben

Oszd meg ezt a hírt, hogy ne csak a Fidesz hazugságai terjedjenek:

A Magyarországon is sokak által kedvelt divatmárka úgy érzi, hogy eljött a pillanat arra, hogy mostantól új névvel jelenjen meg mind a hazai, mind a nemzetközi porondon.

Kérdés lehet, mennyire ésszerű egy bejáratott márkanevet újra cserélni, hiszen a vásárlók tömegei számára a megszokott néven vált ismerté a divatmárka, azonban úgy tűnik a tulajdonosok mégis a rebranding mellett döntöttek.

A divatmárkák között bár nem példátlan a lépés, mégis meglepő fordulat ez, főleg mivel nagy kockázat rejlik benne.

Mégis a Forbes üzleti magazin infomációi szerint a Calzedonia-csoport, mely birtokolja a Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis márkaneveket új márkanévvel fog szerepleni a piacon és

Oniverse néven működik tovább

Az új név az „univerzum” szó angol megfelelőjéből, valamint az alapító, Sandro Veronesi vezetéknevéből áll össze.

A váltást Veronesi jelentette be, az új márkanevet egy, a munkavállalók között megrendezett versenyben választották ki.


Oszd meg ezt a hírt, hogy ne csak a Fidesz hazugságai terjedjenek:
Facebook Banner

Ne maradj le a BalraMagyar híreiről!
Nyomj egy tetsziket és kövess minket Facebookon!

Ezeket olvasta?