MÁV
Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Pusztai Patrik az MSZP Ifjúsági Tagozatának elnökének konkrét javaslatai vannak az ezer sebből vérző magyar vasút javítására.

Eljött a sebességnövelés ideje! 230 km/h-t a vasúton!

Lázár János eléggé beleszállt a MÁV vezetésébe, mert az ország egyik vasúti fővonalának egy több mint 50 kilométeres szakaszát 160 km/h-ról 100 km/h-ra kellett csökkenteni, úgy elhasználódott a pálya (rövidesen 40 km/h-ra kell csökkenteni azt). Azonnali helyreállítást követelt, nem is akárhogy.

Pusztai Patrik hozzáteszi: ha amúgy is hozzá kell nyúlni, ideje szintet lépni!

A vonalon közlekedő leggyorsabb sebességű vonat az osztrák vasút RAILJET-je, ami 230 km/h-s sebességre képes. Jelenleg ma Magyarországon maximum 160 km/h-val lehet közlekednie a vonatoknak.

Így az ÖBB RAILJET-nek is vissza kell vennie a képességéből.
A vasút az emberek számára akkor válthatja ki az autót, ha jóval nagyobb sebességet és jóval kevesebb utazási időt jelent.

Ma az autópályán 130km/h-val Budapest-Győr távolság 1,5 óra körül van ajtótól ajtóig. A vasút ezt jelenleg nem biztosítja 160 km/h-val, minimum 2 megállóval, mert ez időben kb. 2,5 óra. Szóval ideje ezen változtatni, ha már amúgy is újra meg kell építeni azt a bizonyos szakaszt.

Olyan pályát építsen a MÁV az 1-es fővonal szóban forgó szakaszán, ami 230 km/h-s sebességgel való haladásra is alkalmassá teszi a vasúti pályát!

Ha építeni kell, ne konzerváljuk a lassú sebességet újabb több évtizedre, hanem haladjunk és fejlesszünk. Hogy a gyors sebességre képes vonatok ki tudják használni a sebességet. Ráadásul a legkörnyezetkímélőbb módon.

Az emberek utazási ideje pedig csökkenjen, legyen értelme letenni az autót.

Hiszen jogod van a környezetkímélő és gyors közlekedésre az országban! Jogod van a fejlesztéshez! – teszi hozzá az MSZP Ifjúsági Tagozatának elnöke.


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: