Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Fogy az ellenzék támogatottsága Budapesten is.

Vérfagyasztó volt az, hogy a korábban ellenzékinek számító VIII. kerületben 2/3-al nyert a Fidesz. Az időközi választásokat egy korábban elhunyt ellenzéki képviselő választókerületében tartották.

A jelölt egy szimpatius fiatalember volt, aki szívvel-lélekkel kampányolt és minden ellenzéki párt mögötte állt. Mégis mi lehet az oka a csúfos vereségnek?

De nem csak itt született vereség. A VII. kerületben sem sikerült az ellenzéknek mint ahogy két MSZP-s kivételével minden tegnap rajthoz állt jelöltet lemosott a Fidesz a pályáról.

A politikus dolga a választók képviselete. Amkor Karácsony Gergely csalódott üzenetét forgattam magamban amelyben azon sopánkodott hogy milyen eredmény született belegondoltam, hogy vajon van-e az eredménynek valami köze ahhoz, hogy este 10-ig tartó 600 forintos parkolási díjjat akarnak bevezetni a városban?

Vajon az hogy a forgalomcsillapításnak nevezett szervezett közlekedés-szétverés segítette-e az ellenzéket Budapesten? Vajon valóban el kell-e venni a rakpartot a közlekedőktől arra hivatkozva, hogy ha a mteró felújjítás véget ér akkor visszaadaják a korábban amúgy is az autóforgalom előtt nyitva léfő főutakat.

Vajon amikor a munkába járók és a közlekedők hűtővize elforr a körúton, vagy amikor eltévednek az össze vissza pingált utakon amelyek balesetveszélyesek, vagy mikor KRESZ szerint nem létező megoldásokat készítenek vajon az segített-e.

Mikor máskor szóljon az ellenzéki véleményformáló, ha nem akkor amikor baj van és amikor a nagy választások lefutottak? Félidő van, még lehet változtatni. De mint ahogyan Orbán azért épít stadionokat, mert ez a passziója a Főváros vezetése azért üldözi az autósokat mert… nos szerintem ugyanaz az oka, mint amiért Orbán stadionokat épít és nem kórházakat.

Meg vannak győződve hogy ez a fontos, de ez épp annyira vágyvezérelt és egy vezető passzíója, mint a budapesti autózás módszeres szétverése.

Nem vagyok egy nagy autós lobbista, de könnyen belátható, a közösségi közlekedés nem alternatívája az autózásnak, mint ahogyan az sem, hogy metró pótló busz helyett tökéletes helyettesítésnek gondolja a “főpolgi” hogy a városlakók majd MOL Bubival fognak járni. (igen ilyen is volt, hogy buszt nem indítottak egy kimaradt állomás esetében, hanem hetekig a Bubit ajánlották az utazni vágyóknak. Vicc.)

Persze a jobbos újságok ráteszneke egy lapáttal, de senki ne mondja már, hogy ez normális, csak mert a mieink csinálják:

Igen ez Budapest. Szóval a Budapestiek szivatása helyett érdemes volna normalizálni a városvezetés közlekedéshez való hozzáállását, mert vissza fog jönni a Fidesz.


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: