Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Magyarország, én így szeretlek!

Egy picit közlekedjünk. A fővárosban egymást érték a beruházások a nyáron. Alig volt olyan fő villamosvonal, amelyet ne újítottak volna, kiesett a 3-as metró is hétvégente és este. Aki autóval közlekedik a fővárosban tujda, öngyilkosság a Soroksári, az Üllői vagy a pesti alsó rakparton közlekedni. Mondhatnánk, hogy ne autózzon üljön át a tömegközlekedésre, de az is kuka, elesett a fővárosban.

De most nem is erről lesz szó

Mert valahogy a főváros még megoldja. Anyázva, fogcsikorgatva, Tarlóssal súlyosbítva de valahogy megoldható. De mit tegyenek azok, akiknél igen körülményesen megkerülhető a gépjármű-használat. Sokan fognak felsóhajtani azt gondolom, ha leírom, M0 Szigetszentmiklós.

A reggeli csúcsban 3-4 órába telik mire valaki átvergődik az érintett szakaszon. Ha csak abba gondolunk bele, hogy egy reggel 8-as iskolakezdésnél mit jelent ez a gyerekek számára, hát horror. Már pedig a tanév elindult. Kerülőút pedig nem nagyon van.

Hogy miért? Egymástól függetlenül három beruházás is egyszerre indult el az érintett útszakaszon. Július 13-án indult teljes útzár mellett a Massányi út felújítása Szigetszentmiklós Város Polgármesteri Hivatalának beruházásában, várhatóan október végéig.

Mindeközben a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő megkezdte az M0-ás érintett szakaszának felújítását.

Szintén vicc, a 8 kilométeres szakasz felújítása állítólag  2020-ra készül el

A Magyar Közút pedig májusban elkezdte a Csepel-Szigetszentmiklós összekötőút felújítását, amit október közepére ígérnek befejezni.

Hogy miért egyszerre kell mindezt megcsinálni, miért nem lehetett csúsztatva, miért nem lehetett figyelembe venni az iskolakezdést, nos csak találgatni lehet.

Miért nem áll rendelkezésére ezeknek a szerveknek telefon, hogy megkérdezzék egymást

  • Dezső, ti terveztek valamit? Mert elkezdenénk a beruházást

Nem tudjuk. Egy valami azonban bizonyos, ha valaki a tömegközlekedést részesítené előnybe csalódást kell okoznunk, hasonló menetidővel futnak az autóbuszok is. 2-3 óra simán benne van a reggeli csúcsban.

A gyerekek kellhetnek hajnali 4 kor, hogy beérjenek az iskolába és akkor a szülőnek még be kell érnie dolgozni is. Megoldottuk, olyan magyarosan.

De hogy fokozzam. Mi az isten tart 8 kilométer útfelújításon 2 évig végképp nem tudom. A hanyatló nyugaton egy körforgalmat képesek megcsinálni egy éjszaka alatt. Igaz az Ausztria, ott gyorsabban köt a beton az és az aszfalt, hiába más az éghajlat.

Kitartást minden autózónak, nem tudom meddig bírják még cérnával a dolgot. De hogy mi mindent így intézzük..

Egyszerre mindent!

Ja máshol egy hétvége alatt így építenek alagutat:

 

 


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: