Szeged polgármestere olyat lépett, amit csak kevés helyen mernek megtenni.

A kasszától való távozás után reklamáció nincs. De mi a helyzet egy olyan országban, ahol a kasszát is elvitték. Ismeretes ugye, hogy a Fidesz közeli nagyvállalkozók bekebelezték a megyei lapokat. Ez alól a Csongrád megyei Délmagyarország sem kivétel, amely Andy Vajna tulajdonába került.

Ezt elégelte meg az MSZP szegedi polgármestere Botka László. Botka László ugyanis legutóbbi döntésével “kicsavarta” Szegedet Vajnáék kezéből. Mint arról a Magyar Narancs is beszámol:

Szakított a Botka László-féle szegedi városvezetés az Andy Vajna tulajdonába került megyei napilappal – az önkormányzat és a városi cégek hírei és közleményei már nem a Délmagyarországban, hanem az önkormányzat saját lapjában, a Szegedi Tükörben jelennek meg.

A hirdetések átszervezéséről még a szeptember 22-i közgyűlésen döntöttek, ahogy arról is, hogy az eddigi évi 10-12 megjelenés helyett hetente adják ki a Szegedi Tükört, amit 75 ezer példányban, ingyen terjesztenek.

A lap azt írja: úgy tűnik, Botka a Délmagyarországtól átirányított milliókból erősítheti meg a hozzá közel álló médiát, aminek része a Szeged Televízió és a kötelékében készülő Szeged.hu híroldal, ezek fejlesztése mellett a Szegedi Tükör gyakoribb megjelenésére és további újságírók alkalmazására kellhet a pénz.

Így kell ezt csinálni!


A valódi hírek csak az Ön segítségével tudnak terjedni. Ossza meg ezt a cikket és kövessen minket facebookon, vagy ismerősei továbbra is Habonytól fogják kapni az információkat


Tisztelettel köszönjük!
BalraMagyar
MEGOSZTÁS