Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára:

Nem az első eset, de reméljük már nem sokáig marad a posztján, mert ő és az egész brancs bukni fog!

Az “emberminiszter” szerint csak egy vicc a pedagógushiány

Magyarország egyik legnagyobb és legkomolyabb problémáján volt képes cinizálni…

“Komolytalan szirénhangoknak” nevezte a kormány oktatáspolitikájával kapcsolatos ellenzéki kifogásokat Balog Zoltán. Az Emberi Erőforrások Minisztériumának (Emmi) vezetője az Országgyűlés Kulturális bizottságának szerdai ülésén – ahol az elmúlt évek eredményeiről számolt be – az országos pedagógushiányról szóló híreket egyenesen “vicckategóriába” sorolta. Szerinte a kormány intézkedéseinek hála ma nem kevesebb, hanem több pedagógus dolgozik a köznevelésben, mint korábban.

Az iskolák központosítását sikernek nevezte, ahogy a kancellári rendszer bevezetését is a felsőoktatásban: szerinte mindkét intézkedéssel stabil gazdasági hátterű intézményrendszer jött létre. Balog úgy látja, a jövő évi költségvetésben az oktatás, a kultúra és a sport területére továbbra is “komoly többletforrásokat” biztosítanak.

A magyar oktatás útvesztőiből egyre riasztóbb állapotban kerülnek elő a magyar gyermekek. Évről évre minden független vizsgálat és elemzés világosan bemutatja, hogyan vesznek el az értékek a magyar iskolából, hogyan rombolja le hónapról hónapra a tanárok motivációját, a gyerekek tudását az az oktatási környezet, amit a Fidesz-kormány teremtett.

A 2010-ben elindított iskolarombolás immáron több generáció jövőjét tette nehezebbé. A világ egyik legnagyobb és legrangosabb oktatáspolitikai felmérése, az OECD PISA 2015-ös eredményeinek együttműködésre, közös projektmegoldásra vonatkozó eredményei soha nem látott mélységet mutatnak a magyar iskolában. Amellett, hogy a magyar gyerekek egyre kevésbé tudnak írni, olvasni és számolni, együttműködésre sem tanítja meg őket az iskola.

Ez pedig nem önmagában csak az iskola hibája, hanem a buta politikai elvárásoké és a minisztériumi intézkedéseké. Készségfejlesztés nélküli magoltatásra kényszerítik gyerekeinket, a jobb sorsra hivatott, alulfizetett tanárokat pedig szakmunkásnak, fogyóeszköznek tekintik. Ez így az emberi készségek, az egymás iránti nyitottság, a közös gondolkodás és az együttműködés képességének teljes leépüléséhez, végső soron magába forduló, mindenkivel ellenséges, bezárkózó emberek tömegeihez vezet. – számolt be minderről Kunhalmi Ágnes az MSZP oktatáspolitikusa.


Segítsd a munkánkat! Megosztáshoz katints az alábbi Facebook emblémára: